Belépés
foldinefehereva: A disznózsír jót tesz a szívnek
szakértői szerint azonban a disznózsírnak csak pozitív egészségügyi hatásai vannak!

A zsír remek hatásai:
Az olívaolajat követve a második legegészségesebb zsír, mivel telítetlen zsírsavakból áll.
A disznózsír olajsav tartalmával enyhíti a depressziót, vagy annak kialakulását megelőzi.
D vitamin forrásnak is jó.
Egyensúlyban tartja a hormonháztartást
2020-10-17 23:43:03
pacsakute: Mézben érlelt dió gyógyhatásai
felhasználási köre: szívbetegségek (szívgyengeség), gyomorhurut, légcsőhurut, endokrin-mirigy bántalmak (elégtelenség), sebek kezelése.

A dió:
nagyszerű forrása a telítetlen zsírsavaknak, és néhány szem dió egy-egy magas zsírtartalmú, nehéz étkezés után normalizálhatja a koleszterinszintet. A dió segít megőrizni a vérerek rugalmasságát is. A gyümölcsben ráadásul
2020-10-15 21:22:58
pacsakute: Csodák nincsenek, de fiatalító táplálékok igen
magja, a bőre és húsa is tartalmazza, az pedig mindegy, hogy milyen a színe, hiszen mindegyik bővelkedik antioxidánsokban, habár legtöbbet a kék szőlő tartalmazza.

Az avokádó telítetlen zsírokkal van tele. Ezek a zsírok gyulladáscsökkentő hatással rendelkeznek, így részt vesznek a bőr hidratálásában, késleltetik a ráncok megjelenését és még a káros méreganyagoktól is me
2020-09-21 21:45:22
pacsakute: Ételek, amelyeket nem biztos, hogy kerülni kell
bátran lehet ezekből válogatni.

Eddig azt mondták a hozzáértők, hogy semmilyen zsír nem jó a szervezet számára. Ez ma már többnyire csak a telített zsírokra érvényes, de a telítetlen zsírok nagyon is hasznosak a szervezet számára, sőt elengedhetetlenek ahhoz, hogy egészségesek maradjunk, hiszen a szénhidrátok és fehérjék mellett zsírra is szüksége van a szervezetünknek.
2020-09-20 22:54:57
pacsakute: Természetes megoldások száraz kézre és lábra
tégelybe. Amikor úgy érzi, hogy nagyon száraz a bőre, csak kenje be vele a kezelendő felületet. Mivel ez a krém nem tartalmaz tartósítószert, így hűtőben kell tárolni.

Az avokádó telítetlen, azaz egészséges zsírokat tartalmaz. Pépesítsen egy kisebb avokádót, majd adjon hozzá 1-2 evőkanál olívaolajat. Ezt az elegyet pakolásként használhatja, amelyet 30 perces hatóidőt kö
2020-09-15 18:01:46
pacsakute: Immunrendszert erősítő tippek
elhízás, a szív- és érrendszeri betegségek és a cukorbetegség kialakulásához.

A szociális kapcsolatok növelik az immunrendszer erejét. Kutatások igazolják, hogy az egyszeresen telítetlen zsírok, vagyis az egészséges zsírok csökkentik a gyulladás szintjét a szervezetben, így járulva hozzá az immunrendszer megfelelő működéséhez.

A zöldségek rendszeres fogyasztá
2020-09-15 15:55:21
pacsakute: A legegészségesebb zöldségek és gyümölcsök
érrendszeri betegségek megelőzésében. A bogyósokban található vitaminok és ásványi anyagok a feszültséget is csökkentik, ami nagyon hasznos, ha stresszevők vagyunk.

Az avokádó telítetlen zsírokat tartalmaz, ami segítséget nyújt a koleszterinszint csökkentésében. Sok rostot is tartalmaz és értékes tápanyagokat is, amelyek hozzájárulnak az általános egészségi állapot fenn
2020-09-14 23:15:32
pacsakute: A disznózsír gyógyhatásairól
szakértői szerint azonban a disznózsírnak csak pozitív egészségügyi hatásai vannak!

A zsír remek hatásai:
Az olívaolajat követve a második legegészségesebb zsír, mivel telítetlen zsírsavakból áll.
A disznózsír olajsav tartalmával enyhíti a depressziót, vagy annak kialakulását megelőzi.
D vitamin forrásnak is jó.
Egyensúlyban tartja a hormonháztartást
2020-09-09 23:32:07
pacsakute: Az alváshiány és a szív egészsége
2-es típusú cukorbetegség, illetve küzdöttek elhízással. Ez azonban nem minden. Az is bebizonyosodott, hogy nem részesítették előnyben az egészséges étrendet, azaz nem fogyasztottak telítetlen zsírokat és teljes kiőrlésű gabonák sem szerepeltek az étrendjükben, ez pedig szintén oka lehet az elhízásnak és a betegségek kialakulásának.

Az étkezés és az alvási gondok között
2020-09-04 22:58:24
pacsakute: Szívbarát receptek
aprítsa fel a bazsalikomleveleket és keverje azt is a hozzávalókhoz. Ez a paszta nagyon finom pirítóssal és nagyon egészséges is, hiszen szívbarát összetevőket tartalmaz. Az egyszeresen telítetlen zsírok csökkentik a koleszterinszintet, és ezzel minimalizálják az érelmeszesedés kialakulásának a kockázatát.

Tonhalas és avokádós saláta hozzávalói:

egy kisebb av
2020-09-02 22:48:44
pacsakute: Az egészséges zsírokat részesítsük előnyben!
megemelik az LDL- koleszterin szintjét, és ezzel együtt megnő a szív- és érrendszeri megbetegedések kialakulásának a kockázata. Az állati eredetű és a transzzsírokkal szemben érdemes a telítetlen zsírokat előnyben részesíteni, mert ezek hosszú távon nagyon jó hatással vannak az emberi egészségre.

Milyen táplálékokban van telítetlen zsír? Például az olívaolaj az egyik l
2020-09-01 22:46:44
pacsakute: A szív egészségének megőrzése
egyik legjobb táplálkozási útvonal a mediterrán étkezés, amely mindenből azt és annyit tartalmaz, amennyire a szervezetünknek szüksége van. A mediterrán táplálkozás előtérbe helyezi a telítetlen zsírok fogyasztását, vagyis az ételek elkészítésénél az olívaolajat részesíti előnyben. A mediterrán táplálkozás táplálékai közé tartoznak a zöldségek, a gyümölcsök, a halak, a teljes kiőr
2020-08-02 23:23:44
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
legegészségesebb zöldségek, disznózsír gyógyhatásairól, szív egészsége, egészséges zsírokat, szív egészségének, disznózsírnak csak, zsír remek, olívaolajat követve, második legegészségesebb, disznózsír olajsav, telítetlen zsírsavaknak, vérerek rugalmasságát, gyümölcsben ráadásul, pedig mindegy, avokádó telítetlen, ráncok megjelenését, káros méreganyagoktól, szervezet számára, telített zsírokra, telítetlen zsírok, kezelendő felületet, kisebb avokádót, elegyet pakolásként, cukorbetegség kialakulásához, szociális kapcsolatok, immunrendszer erejét,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.