Belépés
pacsakute: 5 reggeli rutin, amit mindenkinek meg kellene tennie
élveznek.

Azt mindenki nagyon jól tudja, hogy a testmozgásnak mennyire fontos szerepe van az egészség megőrzésében, illetve a jó hangulat megteremtésében. Azt azonban csak kevesen tudják, hogy a rendszeres mozgás az agy működésére is pozitívan hat. A mozgás, legyen az bármilyen is, hatással van az agyunk kémiájára, aminek még a depressziót csökkentő hatását is megfigyel
2021-04-07 22:55:05
pacsakute: A bélrendszer egészségének fenntartása
elősegítik a bél megfelelő mozgását, de megelőzik a fáradtság kialakulását, a kiszáradást vagy akár még a székrekedést is.

A bélflóra egyensúlyát úgyis fenntarthatjuk, ha rendszeresen fogyasztunk probiotikumokat és prebiotikumokat is. A probiotikumok olyan élő mikroorganizmusok, melyek nagyon hasznosak az emésztőrendszer számára. Olyan jó baktériumokról van szó, melyek
2021-04-05 23:12:55
pacsakute: Az agy egészségének fenntartása természetes módon
komplex módon gondolni rá, hiszen lelki egészség nélkül nincs fizikai egészség, és ez fordítva is igaz.

Az egészség kulcsa voltaképpen nem más, mint a helyes táplálkozás és a rendszeres mozgás. Az agyunk egészsége is fontos, amit fenntarthatunk és támogathatunk megfelelő táplálkozással, de sportolással, tornával, mozgással is.

Ahogy idősödünk, úgy egyre nagyo
2021-04-05 22:06:00
koszegimarika: Az aerobic már régóta kedvelt mozgásforma a nők körében
Rendesen megdolgoztatja a kar, láb, valamint a has izmait. Mindezt szuper zenékre, amelyek még inkább feldobják majd a hangulatod. Miután végeztél, biztos, hogy tele leszel energiával, és rendszeres elvégzése hozzájárul a súlyvesztéshez.

Természetesen a tartós fogyáshoz, illetve a súly megtartásához elengedhetetlen a megfelelő táplálkozás, és az eltérő mozgásformák komb
2021-03-17 08:17:12
pacsakute: Immunerősítés tavasszal
immunrendszerünket nemcsak télen, a hideg évszakban szükséges erősíteni, hanem az év minden hónapjában. Különösen azoknak van erre szüksége, akik dohányoznak, nem megfelelően táplálkoznak, rendszeresen fogyasztanak alkoholt, sokat stresszelnek vagy alváshiánnyal küzdenek. Azoknak is fontos odafigyelniük az immunrendszerük erősítésére, akik immunszupresszív gyógyszereket szednek, g
2021-03-12 22:44:53
pacsakute: COPD ellen gyógynövényekkel
állapotát. Viszont, ha abbahagyja a dohányzást, javulást is tapasztalhat.

A dohányzás mellőzése csak egy dolog, a másik nagyon fontos, hogy a beteg tornázzon, mozogjon, hiszen a rendszeres mozgás friss oxigént juttat a tüdejébe, nem beszélve arról, hogy növeli a tüdő kapacitását és jó hatással van a légzőizmokra is.

Néhány gyógynövény is segíthet az állapotro
2021-03-10 19:24:51
pacsakute: A mozgás és az egészség
más olyan civilizációs betegségekre is igaz lehet, mint a magas vérnyomás, a cukorbetegség, az elhízás, melyek kialakulásának nagy része egészséges életmóddal megakadályozható volna. A rendszeres mozgásnak ebben olyan jelentős szerepe van, hogy a szakma ,,gyógyszernek" nevezi a mozgást. Az aktív életmód egészségmegőrző szerepéről Dr. Szekeres Mária, főiskolai docenssel
2021-02-28 21:55:55
pacsakute: Stresszoldás 5 módszerrel
csendesednie és az agyunknak is szüksége van kikapcsolódásra, nem beszélve a testi regenerációról. A stressz akkor tud eluralkodni rajtunk, ha tartunk úgynevezett énidőket, azaz szánunk rendszeresen időt magunkra. Ilyenkor csináljuk azt, amit szeretünk. Hallgassunk zenét, olvassunk el egy érdekes könyvet, menjünk el egy masszázsra vagy csak sétálgassunk a közeli parkban.
2021-02-26 20:12:19
dandej: MIÉRT FONTOS és hogyan erősíthetjük LÉGZŐIZMAINKAT OTTHON?
"Ha lakásunkhoz vagyunk kötve, naponta legalább háromszor végezzük el az itt látható egyszerű gyakorlatsort, mivel a légzés hatékonysága már egyetlen mozgásszegény hét alatt is romlani kezd.
A legjobb tehát, ha a rendszeres mozgás - így a légzőizom gyakorlatok is - a mindennapi életünk részévé válik."
2021-02-25 09:33:36
pacsakute: Ezért nagyon hasznos az omega-3 zsírsav
tartalmazzák.

A szorongásos betegség nagyon sok ember életét keseríti meg világszerte. A gyógyszerekre nem érdemes rászokni, hiszen számos mellékhatással rendelkeznek, azonban az omega-3 zsírsavak rendszeres fogyasztása jelentősen csökkenthetik a szorongás negatív következményeit.

Az ízületi gyulladás nagyon kellemetlen tünetekkel járhat együtt. Ilyen lehet a
2021-02-24 21:25:41
pacsakute: Szorongás ellen
konfliktusaik, és ez egészen odáig súlyosbodhat, hogy már az utcára sem lépnek ki.

Mit lehet tenni a szorongás ellen?
Több természetes módszer is segíthet. A napi, azaz a rendszeres testmozgás például pozitívan hat a mentális egészségre, hiszen a mozgás csökkenti a stresszt és a szorongást, sőt feltölt örömmel, életerővel.

A természet is csodákat művelh
2021-02-16 20:12:57
pacsakute: Magas koleszterinszint ellen
zsírtartalmú ételek fogyasztását, de azzal is sokat teszünk az egészségünkért, ha nem eszünk feldolgozott élelmiszereket.

A koleszterinszint szabályozásában kiemelt szerepe van a rendszeres testmozgásnak is, például a naponta elvégzett torna, mozgás szintén segíthet a magas LDL-koleszterin értékek csökkentésében.

Mi magunk is készíthetünk olyan házi ,,gy
2021-02-12 19:29:01
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
MIÉRT FONTOS, LÉGZŐIZMAINKAT OTTHON, Szekeres Mária, bélrendszer egészségének, omega-3 zsírsav, testmozgásnak mennyire, egészség megőrzésében, rendszeres mozgás, agyunk kémiájára, depressziót csökkentő, fáradtság kialakulását, kiszáradást vagy, bélflóra egyensúlyát, probiotikumok olyan, emésztőrendszer számára, egészség kulcsa, helyes táplálkozás, agyunk egészsége, tartós fogyáshoz, súly megtartásához, megfelelő táplálkozás, eltérő mozgásformák, hideg évszakban, immunrendszerük erősítésére, dohányzás mellőzése, másik nagyon,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.