Belépés
pacsakute: Fogyást segítő tápanyagok
Mindenképpen ajánlott felkeresni egy orvost, aki pontos vérképet tud végezni és meg tudja mondani, melyik vitaminokra lenne szüksége szervezetének.

1. Afrikai mangó

Irvingia néven is ismert gyümölcs, amely nem azonos az üzletekben kapható mangóval, bár nagyon hasonlít rá. Ha fogyni szeretne, mindenképp keressen olyan étrendkiegészítőt, amely az afrikai man
2020-02-07 16:26:08
lovaszmarika: Vibro-gimnasztika
vénából a vért. Amikor ,,lezuhanunk", a vér megfordul, és elindul a szív felé, csökkentve annak terhelését.
• Naponta 4-5 alkalommal megismételhetjük.
Ez a mozgásforma leginkább ajánlott azoknak, akik keveset mozognak, ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, legalább ennyi időre szakítsuk meg munkánkat egészségünk érdekébe
2019-11-18 14:54:31
menusgabor: A hosszú élet titka
szív felé, csökkentve annak terhelését.

A gyakorlat 30 másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár munkahelyünkön, az irodában vagy máshol is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább enn
2019-02-25 20:00:27
vorosrozsa66: A gyaloglás hasznos ...
A gyaloglás hasznos a szívbetegségek megelőzésére és szívbetegeknek isA szívbetegség kockázata jelentősen megnő, amennyiben valakinek magas a koleszterinszintje, a vérnyomása vagy a vércukorszintje. Akkor is nagy esély van valami
2018-09-02 14:48:39
lovaszmarika: "Vibrogimnasztika" - gyakorlás céljából
vénából a vért. Amikor ,,lezuhanunk", a vér megfordul, és elindul a szív felé, csökkentve annak terhelését.
• Naponta 4-5 alkalommal megismételhetjük.
Ez a mozgásforma leginkább ajánlott azoknak, akik keveset mozognak, ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, legalább ennyi időre szakítsuk meg munkánkat egészségünk érdekébe
2018-06-06 10:15:12
lambert: A hosszú élet titka Mikulin repülőgép-tervező mérnök szerint
szív felé, csökkentve annak terhelését.

A gyakorlat 30 másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.

For
2018-02-21 23:50:50
gabfe: A jógáról...

Számos betegségen segíthet a jóga
EGÉSZSÉG
A jógázás fitten tart, segít a hajlékonyságot megőrizni, sőt a fogyásban is a segítségünkre lehet, de emellett nagyon sok egészségügyi problémára, fájdalomra jelenthet megoldás


A jógázás
2017-09-12 15:43:54
gabfe: Edzésformák - 2. rész
különleges, intenzív karmunkát igénylő gyaloglótechnika révén a sífutásra emlékeztető nordic walking az edzést a természetjárással kombinálja, így kötve össze a kellemest a hasznossal. A mozgásforma a kirándulások szerelmesein kívül különösen ajánlott azoknak, akik nagyobb túlsúllyal rendelkeznek.
2017-05-26 17:13:18
irmus: Napi 30 másodperc ebből a gyakorlatból és újjászületsz
szív felé, csökkentve annak terhelését.

A gyakorlat 30 másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.

h
2016-08-08 17:38:49
lambert: Ez a 30 másodperces gyakorlat a hosszú élet titka
szív felé, csökkentve annak terhelését.

A gyakorlat 30 másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.[
2016-07-04 19:23:33
lovaszmarika: Naponta végezzük el
elindul a szív felé, csökkentve annak terhelését.
A gyakorlat 30 másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismétel
2016-07-04 14:26:08
bozsanyinemanyi: ..recept..
elindul a szív felé, csökkentve annak terhelését.
A gyakorlat 30 másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.
---------
2016-02-26 22:31:40
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
hosszú élet, gyaloglás hasznos, üzletekben kapható, szív felé, mozgásforma leginkább, mozdulatsort akár, 10-20 másodperces, mozgásforma azoknak, irodában vagy, szívbetegségek megelőzésére, szívbetegség kockázata, vérnyomása vagy, jógázás fitten, hajlékonyságot megőrizni, segítségünkre lehet, sífutásra emlékeztető, természetjárással kombinálja, kirándulások szerelmesein, vibrogimnasztika, megismételhetjük, gyaloglótechnika, gyogyszernelkul, vércukorszintje, gyakorolhatjuk, hajlékonyságot, munkahelyünkön,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.