Belépés
velemenyezd: Különleges oktatófilmmel segíti a magyar vízilabdát Faragó Tamás
segíthet a játékosoknak: "Töretlenül hiszem, hogy a mentális tréningnek nagy szerepe van, és ezt kevesen alkalmazzák. Ha gondolatban elképzeled a feladatot, lefekszel, és a tökéletes mozdulatsort egyszer, kétszer, tízszer, százszor végrehajtod, akár rövid idővel óriási hatása lesz. Arról nem beszélve, hogy itt többször visszanézheted, ami még inkább javítja annak az esélyét, hogy
2020-04-02 15:31:52
lovaszmarika: Vibro-gimnasztika
felé, csökkentve annak terhelését.
• Naponta 4-5 alkalommal megismételhetjük.
Ez a mozgásforma leginkább ajánlott azoknak, akik keveset mozognak, ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, legalább ennyi időre szakítsuk meg munkánkat egészségünk érdekében.

Használd a vibro-tornát:
- amikor ülsz vagy állsz hosszú ideig
2019-11-18 14:54:31
menusgabor: A hosszú élet titka
másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár munkahelyünkön, az irodában vagy máshol is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.
2019-02-25 20:00:27
suzymama: A lábmasszázs hatásai

Előnye, hogy nincs szükség semmi különleges előkészületre vagy eszközre. Bárhol elvégezhető még úgy is, ha partnerünk a kanapén ülve tévét néz.

Nézzük először a fő mozdulatsort, amelyet alkalmaznunk kell!
Effleurage: Ezzel kezdjük mindig, illetve fejezzük be a kezelést. Egyszerűen fogjuk a lábat a két tenyér közé, és teljes hosszában simítsuk fel-alá.
2018-06-08 08:37:06
lovaszmarika: "Vibrogimnasztika" - gyakorlás céljából
felé, csökkentve annak terhelését.
• Naponta 4-5 alkalommal megismételhetjük.
Ez a mozgásforma leginkább ajánlott azoknak, akik keveset mozognak, ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, legalább ennyi időre szakítsuk meg munkánkat egészségünk érdekében.

Használd a vibro-tornát:
- amikor ülsz vagy állsz hosszú ideig
2018-06-06 10:15:12
lovaszmarika: Gerinctorna gyakorlat hátfájásra
domborítsd ki a hátadat, hajtsd előre a nyakadat, és nyújtsd előre a karjaidat.
Belégzéssel homoríts az egész gerinceddel, és húzd hátra a vállaidat és a könyökeidet.
Ezt a mozdulatsort egyszerre végezd.

A légzésed hangold össze a mozgásoddal.
Akkor kezdj kilélegezni, amikor elkezdesz domborítani.
Akkor kezdj belélegezni, amikor elkezdesz homorítani.
2018-04-21 11:42:45
lambert: A hosszú élet titka Mikulin repülőgép-tervező mérnök szerint
másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.

Forrás: http://twice.hu/eletmod/ez-30-masodperces-gyakorlat-h
2018-02-21 23:50:50
lenke1964: Valósítsd meg az álmaid!
megvalósulni. Legalábbis nekem még sosem volt ,,pont így képzeltem" esetem.
Ez nem azt jelenti, hogy nincs haszna a vizualizációnak, a sportolók is használják, elképzelnek egy mozdulatsort mielőtt végrehajtanák, így tulajdonképp beleprogramozzák az agyukba. Viszont ha hosszú folyamatokról van szó, akkor nem várhatjuk el komolyan, hogy azok teljesen a mi akaratunkna
2017-02-02 08:22:14
lenke1964: Valósítsd meg az álmaid!
megvalósulni. Legalábbis nekem még sosem volt ,,pont így képzeltem" esetem.
Ez nem azt jelenti, hogy nincs haszna a vizualizációnak, a sportolók is használják, elképzelnek egy mozdulatsort mielőtt végrehajtanák, így tulajdonképp beleprogramozzák az agyukba. Viszont ha hosszú folyamatokról van szó, akkor nem várhatjuk el komolyan, hogy azok teljesen a mi akaratunkna
2017-01-13 14:52:57
foxworkinspace: Ki ítélhet? Ki által felruházott erkölcsi fensőbbséggel?
barom, amelyiket, ha így — kissé oldalról —, és ilyen módon megrúgsz, ne esne össze, ugyanis RONCCSÁ TÖRIK A LÁBA!
(Persze, előtte nem árt némileg begyakorolni ezt a
2016-11-09 00:46:27
irmus: Napi 30 másodperc ebből a gyakorlatból és újjászületsz
másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.

http://www.pikanteri.hu/2016/07/03/napi-30-masodperc-ebbol-a-gyakor
2016-08-08 17:38:49
lambert: Ez a 30 másodperces gyakorlat a hosszú élet titka
másodpercig tart, ezután iktassunk be egy 10-20 másodperces szünetet. Naponta 8-10 alkalommal megismételhetjük. Ez a mozgásforma azoknak ajánlott leginkább, akik ülőmunkát végeznek. A mozdulatsort akár az irodában is gyakorolhatjuk, szakítsuk meg munkánk egészségünk érdekében legalább ennyi időre.http://twice.hu/eletmod/ez-30-masodperces-gyakorlat-hosszu-el
2016-07-04 19:23:33
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
Faragó Tamás, RONCCSÁ TÖRIK LÁBA, magyar vízilabdát, hosszú élet, lábmasszázs hatásai, mentális tréningnek, tökéletes mozdulatsort, mozgásforma leginkább, mozdulatsort akár, 10-20 másodperces, mozgásforma azoknak, irodában vagy, kanapén ülve, egész gerinceddel, mozdulatsort egyszerre, légzésed hangold, mozdulatsort mielőtt, megismételhetjük, vibrogimnasztika, beleprogramozzák, vizualizációnak, gyakorolhatjuk, visszanézheted, munkahelyünkön, oktatófilmmel, végrehajtanák,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.