|
|
|
|
hazug áltatásoktól és igazságszínezetű mérgektől óvakodj, hiszen soha nem fog megszűnni a kínálat, sőt, a kínálat egyre kiterjedtebb lesz, és egyre körmönfontabb lesz a tálalás. A marketingszakma újabb és újabb dimenziókba jut el, nincs megállás, ellenben drasztikus növekedés és tömeggyártás van, mind a reklámok, mind a hirdetések, mind a hírek, cikkek és promóciók által. Egyeteme |
2021-07-27 20:34:24 |
|
|
|
|
milliót irodabérleti szerződésre, a FlexiTon Kft.-nek 9,9 milliót digitális térképállományért, a KPMG-nek 12 milliót könyvvizsgálatért, a Publicis Reklámügynökségnek 12,3 milliót marketingszakmai tanácsadásra, a SysVol Informatikai Bt.-nek közel 11 milliót számítástechnikai eszközök beszerzésére és informatikai rendszer karbantartására. Ezen kívül 2012-ben az MPVI 36,3 millió fori |
2013-11-11 07:50:41 |
|
|
|
|
|
társszervezetekkel, egyéb szakmai közösségekkel és az üzleti szféra szereplőivel. Cél az is, hogy a szervezet szakmai műhelyként megújuló szolgáltatásokkal, segítséggel álljon a tagság és a marketingszakma rendelkezésére.
Az új elnök megerősítette, hogy az MMSZ továbbra is támogatja a széles körű iparági összefogást, így a reklámadóval kapcsolatos egyeztetésekben is aktív sze |
2013-09-26 19:15:49 |
|
|
|
|
Nagy-Britanniában, majd Németországban kínálnak majd.
A technológia nem új, az viszont egyedülálló, hogy a mobiltelefonok helyzetére vonatkozó adatokra építve a reklám- és marketingszakma számára fejlesztett szolgáltatást indítanak, vagyis eladják az előfizetők mozgásáról tárolt adatokat - emelik ki lapbeszámolók, amelyek szerint jogvédő szervezetek bírálják az elképzelést. |
2012-11-01 14:32:03 |
|
|
|
|
|
"ma van az a holnap, amitől tegnap annyira féltél".
A 35 felettiek összes rémálma
Annyiban persze igaza van, hogy a 35. év sok szempontból bűvös korhatár. A marketingszakma kategóriái alapján többé nem nekem szólnak például a "fiatalos" reklámok. Maradnak a "35 év felett a bőr szövetei gyengülnek, az arc körvonalai elmosódnak" - típusú hirdetések. Lehet, hogy |
2011-04-12 17:36:07 |
|
|
|
|
"ma van az a holnap, amitől tegnap annyira féltél".
A 35 felettiek összes rémálma
Annyiban persze igaza van, hogy a 35. év sok szempontból bűvös korhatár. A marketingszakma kategóriái alapján többé nem nekem szólnak például a "fiatalos" reklámok. Maradnak a "35 év felett a bőr szövetei gyengülnek, az arc körvonalai elmosódnak" - típusú hirdetések. Lehet, hog |
2008-04-30 00:10:31 |
|
|
|
|
|
Üzenetek |
Magyar Marketing Szövetség, FlexiTon Kft, Publicis Reklámügynökségnek, SysVol Informatikai Bt, állami mobilcég, ügyfelek mozgására, kínálat egyre, marketingszakma újabb, üzleti szféra, szervezet szakmai, marketingszakma rendelkezésére, széles körű, reklámadóval kapcsolatos, viszont egyedülálló, mobiltelefonok helyzetére, előfizetők mozgásáról, marketingszakma kategóriái, igazságszínezetű, marketingszakmai, marketingszakma, egyeztetésekben, karbantartására, pályaválasztás, rendelkezésére, mobiltelefonok, németországban, |
|
|
|