Belépés
pacsakute: A flavonoidok előnyei


Bizonyára sokan hallottak már a flavonoidokról. Ezek olyan növényi vegyületek, amelyek a legtöbb zöldségben és gyümölcsben megtalálhatók. Voltaképpen növényi pigmentek is, de az egyik remek tulajdonságuk az, hogy antioxidáns hatással rendelkeznek, amelyek nemcsak a sz
2020-10-23 22:55:02
pacsakute: A fejfájás okozói
fejfájóssá tehetnek bennünket. Azonban egyes táplálékok is okozói lehetnek a fő fájdalmának.

A tiramin egy olyan vegyület, amely sokféle táplálékban, húsban, gyümölcsben és zöldségben is megtalálható, és ez is kiválthatja a fej fájdalmát. Elsősorban a füstölt és pácolt ételekben található meg, illetve a savanyított táplálékokban. Miben található meg még ez a vegyület? A
2020-05-24 13:12:47
pacsakute: Magas vérnyomás kezelése gyógyszerek nélkül
testmozgás. Ilyen lehet a napi séta. Már napi 30 perces reggeli séta is csökkenteni tudja a vérnyomást.

Ásványi anyagok közül a kálium is vérnyomáscsökkentő hatású. A kálium sok zöldségben és gyümölcsben megtalálható, de a legtöbbet talán az avokádó tartalmaz közülük. Az avokádót hozzáadhatjuk turmixitalokhoz, készíthetünk avokádókrémet, amelyet pirítósra kenhetünk, de
2020-05-10 23:22:19
pacsakute: Magas vérnyomás ellen természetes módszerekkel
testmozgás. Ilyen lehet a napi séta. Már napi 30 perces reggeli séta is csökkenteni tudja a vérnyomást.

Ásványi anyagok közül a kálium is vérnyomáscsökkentő hatású. A kálium sok zöldségben és gyümölcsben megtalálható, de a legtöbbet talán az avokádó tartalmaz közülük. Az avokádót hozzáadhatjuk turmixitalokhoz, készíthetünk avokádókrémet, amelyet pirítósra kenhetünk, de
2020-04-08 21:12:50
lilagondolatok: Téli zsír-égetők
foszfort, káliumot, vasat, magnéziumot, kalciumot tartalmaz, segít helyreállítani, megtartani a vér sav-bázis egyensúlyát.Cékla

A sportolók egyik kedvence ? ez a zöldségben lévő nitrátnak tudható be, ami a szervezetbe kerülve hozzájárul a vérerek kitágításához és a vérkeringés serkentéséhez, ami kulcsfontosságú a sportteljesítmény tekintetében. A nitrá
2019-11-04 16:02:48
faciendum: zöld turmix
és saját recepteket találhatsz ki. Itt van minden, amit meg kell jegyezned:

1. Kezd pár nagy marék leveles zöldséggel
Van pár alapszabály, amit követned kell. Minden zöldségben vannak tápanyagok és anti-tápanyagok, hogy megelőzzék, hogy az állatok kizárólag csak egy fajtát legeljenek, amíg ki nem hal a növény. Akkor a leghatásosabb (és kerülöd el, hogy kárt okozzon
2019-09-26 11:00:05
lovaszmarika: Az uborka


8. Van egy fontos találkozód, de azt veszed észre, hogy nincs már idő cipők megtisztítására?

Akkor dörzsöld meg egy friss szelet uborkával a cipőt.

A zöldségben lévő vegyi anyagok előhívják a cipő ragyogását, és távol tartja a vizet is.



9. Ha problémája van az ajtó zsanérok nyikorgásával, használjon egy kis uborka szele
2019-06-18 16:56:23
pacsakute: Cékla gyógyhatásairól
%-át.

Ásványi anyagok
A cékla otthont ad számos egészséges ásványi anyagnak. 14 %-át a mangán ajánlott napi bevitelének, 10 %-át a vasnak találhatja meg ebben az ízletes zöldségben. A réznek a 8%-át, a káliumnak pedig 7%-át fedezi a cékla. 100 gramm céklában a magnézium 6 %-a és a nátrium 5 %-a, valamint a cink 3 %-a található meg.

Fitotápanyagok
M
2019-05-05 20:52:12
ametiszt54: Gyógyító gyümölcsök- Öt dolog miatt is előnyös a fogyasztása
fogyasszátok!
Akár nyersen, akár gyümölcsleves, süti, szörp vagy lekvár formájában is fogyasztható.
2018-07-13 06:26:27
vorosrozsa66: Ételek , amiktől csak úgy ragyogni fog a bőrünk
második leggyakoribb formája) kockázatának csökkenésével jár. A spenót E-vitaminban és béta-karotinban is gazdag, ezáltal védi a bőrsejteket a szabad gyökök okozta károsodástól.Ráadásul a zöldségben lévő víz hidratálja a ráncos bőrt.
Édesburgonya

Az édesburgonyában is nagy mennyiségben található C-vitamin, amely segít a ráncok kisimításában. Béta-karotin-tartalma p
2018-06-14 16:27:09
vorosrozsa66: 8 tipp, hogy igazán finom legyen a karfiol!
kell.) Letakarva forrald fel, majd főzd 8-10 percig. Közben ne emeld le a fedőt, mert kiengednéd a gőzt. Ezt a módszert alkalmazd, ha a lehető legtöbb tápanyagot meg szeretnéd őrizni a zöldségben.

2. Tepsiben sütés

A rózsákra szedett vagy felszeletelt karfiolt keverd össze egy tálban némi olívaolajjal, sóval és borssal, majd forgasd össze és hagyd pácolódni e
2018-06-04 18:43:22
suzymama: A legjobb A-vitamin-források Megosztás
A-vitamin állati forrás esetében a halban, a májban, a szívben, a vesében, a tojásban, a tejben és a vajban fordul elő, míg növények esetében minden színes, zöld, narancssárga, piros zöldségben és gyümölcsben, például a sárgarépában, a paradicsomban, a salátafélékben, a fodros káposztában, a piros húsú paprikában, a sóskában, a spenótban, a narancsban, a sárgabarackban, a sárgadin
2018-03-18 12:20:18
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
A-vitamin-források Megosztás, flavonoidok előnyei, fejfájás okozói, legtöbb zöldségben, egyik remek, olyan vegyület, savanyított táplálékokban, napi séta, legtöbbet talán, avokádó tartalmaz, avokádót hozzáadhatjuk, sportolók egyik, zöldségben lévő, szervezetbe kerülve, vérerek kitágításához, vérkeringés serkentéséhez, sportteljesítmény tekintetében, állatok kizárólag, fajtát legeljenek, fontos találkozód, friss szelet, cipő ragyogását, ajtó zsanérok, cékla otthont, mangán ajánlott, vasnak találhatja,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.