|
|
|
|
csókolgatta az Ő lábát. A lábcsók a mély tisztelet általános jele volt, különösen a vezető rabbiknál (Alfred Plummer, A Critical and Exegetical Commentary on the Gospel According to St. Luke [Charles Scribners Sons], 211. o.). Végül fogta a drága illatszert tartalmazó üvegét, és a tartalmát a Jézus lábaira öntötte. Nem érdekelte, hogy mások mit gondolnak. Ki akarta mutatni a Jézus |
2024-04-18 22:41:21 |
|
|
|
|
százados, "nagyisten hívőket", akik tudják, hogy Jézus Krisztus az Úr, és akik tudják, hogyan kell egyszerű hittel hozzá fordulni, és azt mondani: "Szólj egy szót, Uram, és megtörténik". Charles Spurgeon mondta: "Ó prédikátor, ha [te] fel akarsz állni, hogy lássák, mit [tudsz] tenni, akkor [te] bölcs leszel, ha gyorsan leülsz; de ha [te] felállsz, hogy bebizonyítsd, mit tud [a] mi |
2024-04-18 22:37:26 |
|
|
|
|
|
hogy a hívő reménye az, hogy Istennel lesz együtt az örökkévalóságban, és nem az, hogy csak ebben a rövid földi életben van együtt Vele (lásd 1Kor 15:19, 32; Zsid 11:13-16, 35-40). Ahogy Charles Simeon fogalmazott: "Egyedül az boldog, aki örökké boldog" (Expository Outlines on the Whole Bible [Zondervan], 12:345).
Jézus itt bátran állítja, hogy az örökkévalóságban lesz néhány |
2024-04-18 22:31:12 |
|
|
|
|
azonban azért voltak ott, hogy kémkedjenek utána. A "közelről figyeltek" szónak az az árnyalata, hogy baljós indítékkal, talán a szemük sarkából oldalra nézve (Alfred Plummer, Luke ICC [Charles Scribner's Sons], 169. o.). Azért voltak ott, hogy okot találjanak Jézus megvádolására.
Lukács megjegyzi, hogy Jézus tudta, mire gondolnak. Ő egyébként mindig tudja! Még most is tudja, |
2024-04-18 22:28:09 |
|
|
|
|
|
Miért nem menti meg Jézus a jó embereket?
Textus: Lk 5:27-32
"Amint jobban leszek, elmegyek az orvoshoz." Ha valaki ezt mondaná neked, azt gondolnád, hogy másfajta orvoshoz kellene mennie, mégpedig pszichiáterhez! Az orvosok nem azok számára vannak, akik jól vannak. Az orvosok a betegekért vannak.
"Amint rendbe hozom az életemet, és leküzdöm néhány rossz |
2024-04-18 22:25:03 |
|
|
|
|
lelkemet vallomásra, hálaadásra vagy könyörgésre vezették; így, bár nem az imádságnak, hanem az elmélkedésnek adtam át magam, mégis szinte azonnal többé-kevésbé imádsággá változott.
Charles H. Spurgeontől:
Imádkozzatok a Szentírás felett, olyan ez, mint a szőlő taposása a borkádban, a kukorica cséplése a pajtában, az arany kiolvasztása az ércből.
S |
2024-04-15 22:49:53 |
|
|
|
|
1844. március 30.-án született Paul Verlaine
Paul Verlaine : Költészettan
Charles Morice-nak
Zenét minékünk, csak zenét,
ezért a versed lebegőben
ragadd meg a lágy levegőben,
amint cikázik szerteszét.
Ha szókat írsz, csak |
2024-04-10 17:45:08 |
|
|
|
|
Sokszor átlapoztam már a Bi |
2024-04-01 00:02:18 |
|
|
|
|
Sokszor átlapoztam már a Bi |
2024-03-31 23:59:47 |
|
|
|
|
Leereszkedés és olvadás
1890. augusztus 21-én, csütörtök este London prédikátorainak fejedelme, Charles H. Spurgeon egy régi, ma már elfeledett himnusz egy strófáját idézte. Ezek az egyszerű szavak tökéletes imaként szolgáltak gyermekeimért - és önmagamért.
Van-e olyan szív, amely nem hajlik meg
A Te isteni irányításodnak?
Szállj le, ó szuverén |
2024-03-25 07:01:58 |
|
|
|
|
a hitet, hogy Isten mindent gyermekei lelki javára rendel el.
-J. I. PACKER
A " mosolyogj és tűrj" régimódi tanács, de a " dalolj és tűrj" sokkal jobb.
-CHARLES H. SPURGEON
A türelem nem csak mosolyog és elviseli a dolgokat, sztoikusan, hanem vidáman elfogadja őket, mint terápiás edzéseket, amelyeket egy mennyei edző tervez, aki elhatár |
2024-03-23 00:28:34 |
|
|
|
|
Louis Comfort Tiffany 1848. február 18.-án született, New Yorkban.
Apja, Charles Louis Tiffany a XIX. századi New York egyik leghíresebb ékszerész cégének, a T |
2024-03-22 17:51:24 |
|
|
|
|
|
Üzenetek |
Amikor Jézus, Paul Verlaine, Louis Comfort Tiffany, Alfred Plummer, Exegetical Commentary, Gospel According, Charles Scribners Sons, Jézus Krisztus, Charles Spurgeon, Ahogy Charles Simeon, Expository Outlines, Whole Bible, Luke ICC, Charles Scribner, Charles, Charles Morice-nak, Charles Louis Tiffany, hatékony szolga, szőlő taposása, ígéretekre való, mély tisztelet, vezető rabbiknál, drága illatszert, hívő reménye, rövid földi, örökkévalóságban lesz, |
|
|
|