Belépés
horvathnemagdi: Miért nem eszem?
megvizsgálni, és ami élettani szempontból nem természetes, azt el kell vetni.

Mi, tudatos vásárlók tudjuk csak megváltoztatni a gyártókat s a kereskedőket. Ha a legnagyobb reklámdömping ellenére sem fogjuk vásárolni a mikrohullámú sütőket, akkor azok ott fognak porosodni a boltok és a gyártók raktáraiban, s végül le fognak állni az eladhatatlanná vált termékek gyártásáv
2015-03-21 18:07:57
szabonekatalin: Haznos tanács a háztartásban
feltalálása nagy reményeket vont maga után. Azt várták, hogy e forradalmi újítások megkönnyítik majd a takarítást és elpusztítanak minden mikrobát; egyszóval csak jók lehetnek. A reklámdömping is ezt sugallja: csak ott lehet tisztaság és fertőzésmentes emberi élet, ahol ezeket a tisztítószereket használják.

Használatuk során azonban nemcsak pozitív oldaluk mutatkozik me
2013-05-04 13:27:44
hatarvadasz: Félreértettem volna én?
átlag alapján könnyen befolyásolhatóak!!!
Éjjel nappal nézhetik azokat a
2012-02-23 13:09:38
tinka1951: A mikrózott ételről
oldaláról kell megvizsgálni, és ami élettani szempontból nem természetes, azt el kell vetni. Mi, tudatos vásárlók tudjuk csak megváltoztatni a gyártókat s a kereskedőket. Ha a legnagyobb reklámdömping ellenére sem fogjuk vásárolni a mikrohullámú sütőket, akkor azok ott fognak porosodni a boltok és a gyártók raktáraiban, s végül le fognak állni az eladhatatlanná vált termékek gyárt
2011-01-17 07:55:54
emerika: In memoriam
Meglehet, nem a tíz eurónyi összeget szerették volna megspórolni, csak éppen nem terjedt ki a figyelmük minderre. Talán csak másképp látják a világot, mint én, és nem zavarja őket a reklámdömping.

Inkább nem írtam nekik semmit, végül is az emlékezés módja a család privilégiuma, nem illik beleszólnom.
A saját véleményemet csak itt írtam le, de leírtam, mert az meg
2010-06-24 22:54:19
bulac57: Ünnepek előtti veszélyek
üdvözlőlapokat is, még akkor is, ha látszólag hiteles forrásból érkeztek. Az e-mailben érkező linkre akár vírussal fertőzött weboldalra is vezethet.

5. Kamu luxuscikkek, ékszerek reklámdömpingje várható az elkövetkező hetekben. A gagyi első számú megkülönböztető jele, hogy az eredeti termékhez képest gyanúsan olcsó. Vállalatok nem küldenek reklámokat és árajánlatokat e-
2009-12-05 10:48:39
frezia25: Tudós Virtus!
magát. Jól gondoljuk, hogy egy orvos még inkább felismeri a rejtet kockázatokat, mint egy halandó ember?

Dr. K.Gy.: Igen. Ennek oka pedig egyszerűen az, hogy az oltási reklámdömping bagatellizálja a súlyos veszélyeket, amikről sokszor csak egy-egy tudományos közlemény számol be, ezeket itthon valószínűleg kevesen olvassák el angol eredetiben, de túlhangsúlyozza a (bizo
2009-11-25 15:48:50
zgfumag: Interjú egy szókimondó dokival
magát. Jól gondoljuk, hogy egy orvos még inkább felismeri a rejtet kockázatokat, mint egy halandó ember?

Dr. K.Gy.: Igen. Ennek oka pedig egyszerűen az, hogy az oltási reklámdömping bagatellizálja a súlyos veszélyeket, amikről sokszor csak egy-egy tudományos közlemény számol be, ezeket itthon valószínűleg kevesen olvassák el angol eredetiben, de túlhangsúlyozza a (bizon
2009-11-20 18:23:16
marti1951: A mikrohullámú sütő ártalmai
oldaláról kell megvizsgálni és ami élettani szempontból nem természetes, azt el kell vetni. Mi tudatos vásárlók tudjuk csak megváltoztatni a kereskedőket, s a gyártókat. Ha a legnagyobb reklámdömping ellenére sem fogjuk vásárolni a mikrohullámú sütőket, akkor azok ott fognak porosodni a boltok és gyártók raktáraiban, s végül az eladhatatlanná vált termékek gyártásával le fognak á
2009-01-23 09:56:03
krisztabea: Interaktív vagy már?
cégek, üzletkötők is mind belátják, hogy észbontó harc folyik a reklámfelületekért, és a reklámozási időért. Ráadásul éppen a médiákból, és az internetről folyó információ áradat, s reklámdömping a felelőse, hogy a célzott piacunk, üzleti-, és vásárló jelöltjeink néhány másodperc alatt képesek minősíteni minket, mely minősítés megalapozza kapcsolatunk jövőjét. Mi történik hát a mi
2008-11-04 22:20:04
krisztabea: Interaktív vagy már?
cégek, üzletkötők is mind belátják, hogy észbontó harc folyik a reklámfelületekért, és a reklámozási időért. Ráadásul éppen a médiákból, és az internetről folyó információ áradat, s reklámdömping a felelőse, hogy a célzott piacunk, üzleti-, és vásárló jelöltjeink néhány másodperc alatt képesek minősíteni minket, mely minősítés megalapozza kapcsolatunk jövőjét. Mi történik hát a mi
2008-11-04 19:57:41
veronika74: Segítség! Átverik a gyereket!

Reklámdömping

A média életünk egyik legerősebb szereplője, tartós hatást gyakorol ránk. E hatás ereje a reklámok esetében forintban is mérhető. Ám hiába birtokolják a felnőttek az elkölthető pénzt, az üzenet a gyerekekhez is eljut......hogy aztán a fejükben valami egészen más dologgá alakuljon.

Ha kisiskolásokat megkérün
2007-12-27 14:52:33
Oldal: 
Keresés


Üzenetek
Tudós Virtus, mikrózott ételről, szókimondó dokival, mikrohullámú sütő, legnagyobb reklámdömping, mikrohullámú sütőket, gyártók raktáraiban, eladhatatlanná vált, tisztítószereket használják, figyelmük minderre, emlékezés módja, család privilégiuma, saját véleményemet, e-mailben érkező, elkövetkező hetekben, gagyi első, eredeti termékhez, rejtet kockázatokat, halandó ember, oltási reklámdömping, súlyos veszélyeket, reklámozási időért, internetről folyó, célzott piacunk, média életünk, reklámok esetében,
TVN.HU, Képtár, Blogok, Videótár, Szótár, API, Online Póker, Fecsegj, Tudjátok?, Online Szerencsekerék,
© 2002-2016 TVN.HU Kft.